Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser

Kunderegistrering

For å kunne benytte våre tjenester må du registrere deg på www.ztili.no. Det er gratis å være registrert/medlem. Personopplysningene du oppgir behandles konfidensielt, er sikkert lagret og vil ikke overgis eller selges til andre parter. Ved å logge inn kan du se og endre dine registrerte personopplysninger.

Epost

Vår kommunikasjon med deg går mest via din oppgitte epost-adresse og det er derfor svært viktig at du legger inn korrekt adresse. Du vil motta driftsmeldinger, kontoinformasjonsmeldinger og nyhetsbrev fra oss. Nyhetsbrev sendes ut jevnlig. Ønsker du å bli fjernet fra mottakslisten kan du enten klikke på utmeldingslinken nederst i brevet eller i ‘din profil’ på siden vår. Du kan også sende melding til [email protected] All utmelding blir effektuert innen 48 timer (ukedager). Ztili.no sender ikke ut uønsket reklame (spam) og mottar du reklame er det fordi din adresse er registrert hos oss.

Adresseendring

Det er du som er ansvarlig for at ‘din profil’ er oppdatert og korrekt. Adresseendring skal meldes/endres omgående og FØR en ny bestilling bekreftes. Dette for å være sikker på at leveringen skjer til korrekt adresse. Har du glemt å endre dette før en bestilling foretas må du selv bære kostnaden med ekstra portoutgifter.

Betaling og betingelser

Klarna Checkout viser de betalingsmåter som kan tilbys til deg. Gjeldende betalingsalternativer som i dag kan tilbys av Klarna Checkout er faktura, kontokreditt, kredittkort eller direkte betaling via bank. Faktura ligger som standard betalingsmåte der det er mulig. Ved betaling med faktura gjelder Klarnas til enhver tid gjeldende fakturavilkår: 14 dagers kreditt. Ved for sen betaling purregebyr i henhold til inkassoforskriftens satser samt den til enhver tid gjeldende forsinkelsesrente. Alle betalinger skjer til Superprint AS.

Priser

På de aller fleste produktene du designer selv er det startprisen som er opplyst før du går videre til vårt designstudio. Dette er fordi Ztili.no er en butikk som tilbyr personlige produkter hvor du selv kan velge størrelsen.

Leveringstider

Varer leveres normalt innen 1-3 virkedager etter din bestilling er foretatt via våre nettsider. Bestiller du spesialprodukter, som fotogaver, klær, lerretsbilder o.l kan leveringstiden øke til 4-7 virkedager. Ztili.no garanterer ikke leveringstider og du kan ikke kansellere ordren med mindre leveringstiden er vesentlig lang eller lengre enn forhåndsavtalt tid.

Ekspedisjon og emballasje

Pris for ekspedisjon og emballasje avgjøres av hva og hvor mye du bestiller og er innbakt i portokostnaden.

Avbestilling

En time etter du har klikket ’bekreftet din ordre’ påbegynner vi produksjonen av din ordre. Dette betyr at du ikke kan angre eller avbestille bestillingen din 1 time etter du har bekreftet ordren. Vi anbefaler derfor at du alltid dobbeltsjekker ordreinnholdet før du bekrefter bestillingen.

Leveringsfeil

Dersom noen vares skades eller forsvinner ved levering til eller fra våre lokaler er det du som er ansvarlig for å utføre reklamasjonen til Posten: Posten kundeservice, E-post: [email protected]
Telefon: 04004

Reklamasjon

De fleste fotoprodukter er spesiallaget til deg. Vanlige returvilkår gjelder derfor ikke med mindre vi har utført jobben feil. Hvis du vil reklamere på jobben vi har utført har du rett til å gjøre dette innen 15 dager fra fakturadato. Send inn produktene sammen med orginalemballasjen og legg ved et brev med en reklamasjonsbeskrivelse.

NB! Hvis det er du selv som er årsaken til at varene ikke er tilfredsstillende (f.eks ved at du sender oss for små filer, ukorrigerte filer, uskarpe filer eller legger inn skrivefeil) kan varene ikke returneres. Husk at det du ser i vår editor er det du får.

Vi anbefaler at du alltid bestiller ‘manuell korrigering’ hvis du er usikker. For å bestille manuell korrigering trykker du her.

Vi vil da gi en estimert pris pr mail før vi legger til manuell korrigering honorar på ordren som pr. 2018 ligger på 650,- pr time.